miércoles, 30 de octubre de 2013

El Racó de Lectura de...




Aquest és el racó de lectura del Daniel González de 1rA:
"El meu racó de lectura està ple de llibres. Una pista: està a la meva habitació. Si, és el meu llit. Ple de mantes i coixins, és el lloc ideal per llegir, ja que la taula està plena de llibres."




El lloc ideal per llegir del Jaime Quero (1rA) és un jardí com aquest...

"On jo llegeixo normalment es al meu llit o el sofà, però on m'agradaria llegir seria en un lloc tranquil, per exemple un bosc tranquil on hi haguès una hamaca i una prestatgeria plena de llibres.
 I això es el meu lloc ideal per llegir !!!"



L'Ona de 1r A ens diu que aquest seria el seu lloc ideal per llegir... 

"El meu lloc ideal per llegir seria en una casa a la muntanya amb unes vistes impressionants, allunyat de la població, on no hi ha tanta contaminació, on no hi ha gent, on no hi ha soroll i amb unes vistes increïbles per gaudir encara més de la lectura."





Aquest és el "lloc preferit per llegir" de la Victoria Pascanean de 1r A...


L'Anna Garcia (1r A) ens diu "El meu lloc ideal de lectura és el jardí d'un apartament on vaig cada estiu"

"El meu lloc ideal per llegir és el jardí d'un apartament de la platja on  vaig cada estiu. El jardí té vistes a la platja i a mi m'agrada estirar-me quan torno de la platja, amb el cabell encara mullat, m'estiro a l'hamaca a relaxar-me, llegir i prendre el sol."



La Montse Santamaria de 1rC:
"Tots els espais em serveixen per llegir, a la cuina mentre  la mare fa el menjar o el sopar, al menjador, al servei, ... 
Però hi ha un lloc especial on m'agrada  sempre llegir; a la meva habitació. És un lloc on et pots relaxar molt fàcilment, on llegeixes tranquil·la sense que el germà et molesti, a més a més, pots llegir a tota hora.
jo llegeixo quasi sempre quan em vaig a dormir, fins que ja no aguanto més i els ulls em diuen que ja és hora de tancar."



L'Albert Garcia de 1rC:
" El lloc on més llegeixo és al meu llit perquè al menjador hi ha molt de soroll i al llit et pots posar com vulquis. 
A vegades també llegeixo a la terrassa. 
A mi m'agradaria llegir a les muntanyes del Tíbet perquè allà hi ha molta harmonia."




La Carmen Piñero de 1rC:
"M'agrada llegir al llit, abans d'anar a dormir, em relaxo pensant en aventures, em relaxa molt.
Però, quin seria el meu espai ideal per llegir? A fora plovent, tot el carrer mullat i jo, dins de casa, al sofà, sota una manta calentona i una tassa de xocolata calenta...Endinsant-me en un món ple d'aventures, amor, emoció, imaginant-me que sóc un personatge fantàstic...Aquest seria el lloc ideal."


La Nàdia Amghar de 1rB ens diu:
"A mi m'agrada llegir al llit perquè allà puc estar: estirada,  asseguda...m'agrada molt perquè estic molt còmoda en qualsevol postura que estigui.
Quan llegeixo al llit, sempre llegeixo en veu alta i m'agrada.
 I com que el llit està al costat de la finestra, m'agrada molt que m'entri aire quan llegeixo si és estiu."


La Marina Sendino de 1r A confesa: El meu racó per llegir REAL, es el llit dels meus pares!

I els meus racons IDEALS són:
A l'aire lliure:

Estesa al terra amb una tovallola , un bon llibre i la brisa a la cara

Racó IDEAL dintre d'un lloc:
Estesa al llit d'un hotel amb vistes al mar.













                                                                                
En Marc Guerrero de 1rB:

El meu lloc preferit per llegir
un llibre és el sofa de casa,
perquè al costat tinc un llum 
que  puc ajustar com jo vulgui i

com és el sofa, estic molt còmode.

No hay comentarios:

Publicar un comentario