miércoles, 16 de noviembre de 2011

El que és per mi la biblioteca

La nostra companya, la Berta Nosàs, professora de Visual i plàstica, ens ha fet arribar aquest text extret d'un llibre de l'Amy Tan, Contra el destí, que ha aconseguit a la biblioteca de la sala de professorat:

  "Vaig escriure aquesta redacció quan tenia vuit anys, per a un concurs patrocinat per la Comissió Ciutadana en pro de la Biblioteca de Santa Rosa (Califòrnia). De premi vaig rebre un transistor; i la redacció es va publicar al Press Democratde Santa Rosa. Em dic Amy Tan, tinc vuit anys, i faig tercer a la Matanzas School. És una escola nova i tot és molt bonic. M'agrada molt l'escola perquè les moltes coses que hi aprenc sembla que encenguin un llum en la petita cambra del meu cap. Puc veure moltes coses que no havia vist mai. Puc llegir molts llibre interessants tota sola. M'encanta llegir. El meu pare em porta a la biblioteca cada dues setmanes, i me n'enduc cinc o sis llibres cada vegada. Aquests llibres semblen obrir moltes finestres a la meva petita cambra a través de les quals puc veure moltes coses precioses. Sempre tinc ganes d'anar a la biblioteca. Una vegada el meu pare no em va portar a la biblioteca en tot un mes. Em va dir que la biblioteca era tancada perquè l'edifici era massa vell. La vaig trobar a faltar com si fos una bona amiga. Sembla que faci molt de temps des que el pare em va tornar a portar a la biblioteca, abans de Nadal. Ara és en un segon pis, sobre unes botigues. M'agradaria que tinguéssim una biblioteca tan maca com la meva escola. He posat divuit centaus a la caixa i he signat per apuntar-me als Ciutadans en pro de la Biblioteca de Santa Rosa".

No hay comentarios:

Publicar un comentario